Jak wiadomo Japończycy bardzo lubią swoje rodzime produkty, a koncerny z tego kraju wszystko co najlepsze wypuszczają na swój rodzimy rynek. Z resztą motoryzacyjny krajobraz Japonii jest kompletnie inny od naszego i niektóre modele występują tylko na ulicach Kraju Kwitnącej Wiśni. Właśnie dlatego będąc w Japonii starałem się uchwycić wszystkie napotkane i interesujące Subaru na drodze. Dzięki temu teraz będzie mogli zobaczyć czym spod znaku Plejad jeżdżą mieszkańcy tego kraju.
Oczywiście wiele ze spotkanych aut poza różnicami specyfikacjami można spotkać też u nas. W galerii zdjęć znajdziecie jednak wiele prawdziwych JDM-owych rarytasów. Będą wersje specjalne STI jak i modele nigdy nie występujące w Europie. Zapraszam na wycieczkę po japońskich ulicach.
-
-
Impreza WRX STI MY 05 w Tokio
-
-
Impreza WRX STI MY 05 w Tokio
-
-
Legacy Tuned by STI na ulicach Hiroszimy
-
-
Zmodyfikowe Legacy GT-B
-
-
Tym razem GT-B lub GT, ale w sedanie.
-
-
Bardzo rzadkie Legacy STi S401 w Hiroszimie
-
-
Legacy STi S401 w Hiroszimie
-
-
Legacy STi S401 w Hiroszimie
-
-
Mocno zmodyfikowa Impreza WRX STI w Osace
-
-
A to auto właściciela stacji paliw w Hiroszimie. Ostatni prawdziwy Forester STI
-
-
Forester STI SG9
-
-
Japończycy uwielbiają detale.
-
-
Dobrze znana Impreza WRX STI GVB. Czym różni się ta japńska? Pod maską ma niezawodne EJ20 o mocy 308 KM, a nie 2,5-litrową jednostkę.
-
-
To samo skrzyżowanie w Hiroszimie i kolejna Impreza WRX STI GVB.
-
-
Prawdziwy rarytas. Legacy Blitzen – projektowane przez Porsche Design i pierwsze produkcyjne Subaru z automatyczną skrzynią Aisin Seiki’s z funkcją sekwencyjnej zmiany biegów.
-
-
Kolejny Forester STI SG9, tym razem w Himeji.
-
-
Subaru bardzo mocno działa też na rynku popularnych kei-carów. Stella to jeden z czołowych modeli.
-
-
Legacy B4 piątej generacji z dodatkiami STI
-
-
Przednia dokładka STi do Legacy.
-
-
W Kioto też natknąłem się na Impreze WRX STI GVB.
-
-
Ładnie utrzymane Legacy GT drugiej generacji.
-
-
Nieistniejący już targ rybny w Tokio i WRX STI GRB. Też z EJ20, a nie EJ25 pod maską.
-
-
Legacy 2.0GT przejeżdżające obok obok STi Gallery w Mitaka Tokio.
-
-
GF8, ale STI. Coś czego u nas nie można było uświadczyć.
-
-
BRZ tS, czyli poprawiony przez dział STI
-
-
-
Piąta generacja Legacy w wersji 2.0GT.
-
-
Impreza WRX STI, ale wersji tS. Wyróżnia ją kilka dodatków aerodynamicznych.
-
-
W szczególności tylny spoiler jak w S206.
-
-
I nie można było tak od razu? Takie światła wyglądają znacznie lepiej na GRB.
-
-
Kolejny tS-ik.
-
-
Na serwisie w autoryzowanym dilerstwie stało za to S204. O tej wersji napiszę kiedyś więcej.
-
-
Jedyne w swoim rodzaju.
-
-
Jak widać można mieć WRX-a GDA-A i serwisować go w ASO.
-
-
I po serwisie. Spore zróżnicowanie modelowe.
-
-
Impreza WRX STI MY 01 w perfekcyjnym stanie, ale z kiloma dodatkamia stylistycznymi.
-
-
-
Tylko w Japonii. Subaru Exiga. Rodzinny, 7-osobowy crossover.
-
-
A tu złapana w ostatnim momencie Exiga GT
-
-
Najbardziej kontrowersyjna produkcyjna Impreza w historii. Casablanca, czyli retro stylówka.
-
-
Pierwsze w historii Legacy GT-B z EJ25 i…
-
-
…jego następca.
-
-
Policyjne Subaru Legacy B4.
-
-
Tego malowania i wyposażenia nie pomylisz z żadnym innym.
-
-
W tym domu mieszkają Subarowcy. Pierwszy Forester STI SF5 i Stella.
-
-
W Tokio stał i Levorg z dodatkami STI.
-
-
Impreza WRX STI GRB z lotką nawiązującą do WRC.
-
-
A na koniec S206, czyli wszystko co najlepsze w tej generacji Imprezy.
-
-
I jeszcze fota od tyłu.