Jak wiadomo Japończycy bardzo lubią swoje rodzime produkty, a koncerny z tego kraju wszystko co najlepsze wypuszczają na swój rodzimy rynek. Z resztą motoryzacyjny krajobraz Japonii jest kompletnie inny od naszego i niektóre modele występują tylko na ulicach Kraju Kwitnącej Wiśni. Właśnie dlatego będąc w Japonii starałem się uchwycić wszystkie napotkane i interesujące Subaru na drodze. Dzięki temu teraz będzie mogli zobaczyć czym spod znaku Plejad jeżdżą mieszkańcy tego kraju.
Oczywiście wiele ze spotkanych aut poza różnicami specyfikacjami można spotkać też u nas. W galerii zdjęć znajdziecie jednak wiele prawdziwych JDM-owych rarytasów. Będą wersje specjalne STI jak i modele nigdy nie występujące w Europie. Zapraszam na wycieczkę po japońskich ulicach.
- Impreza WRX STI MY 05 w Tokio
- Impreza WRX STI MY 05 w Tokio
- Legacy Tuned by STI na ulicach Hiroszimy
- Zmodyfikowe Legacy GT-B
- Tym razem GT-B lub GT, ale w sedanie.
- Bardzo rzadkie Legacy STi S401 w Hiroszimie
- Legacy STi S401 w Hiroszimie
- Legacy STi S401 w Hiroszimie
- Mocno zmodyfikowa Impreza WRX STI w Osace
- A to auto właściciela stacji paliw w Hiroszimie. Ostatni prawdziwy Forester STI
- Forester STI SG9
- Japończycy uwielbiają detale.
- Dobrze znana Impreza WRX STI GVB. Czym różni się ta japńska? Pod maską ma niezawodne EJ20 o mocy 308 KM, a nie 2,5-litrową jednostkę.
- To samo skrzyżowanie w Hiroszimie i kolejna Impreza WRX STI GVB.
- Prawdziwy rarytas. Legacy Blitzen – projektowane przez Porsche Design i pierwsze produkcyjne Subaru z automatyczną skrzynią Aisin Seiki’s z funkcją sekwencyjnej zmiany biegów.
- Kolejny Forester STI SG9, tym razem w Himeji.
- Subaru bardzo mocno działa też na rynku popularnych kei-carów. Stella to jeden z czołowych modeli.
- Legacy B4 piątej generacji z dodatkiami STI
- Przednia dokładka STi do Legacy.
- W Kioto też natknąłem się na Impreze WRX STI GVB.
- Ładnie utrzymane Legacy GT drugiej generacji.
- Nieistniejący już targ rybny w Tokio i WRX STI GRB. Też z EJ20, a nie EJ25 pod maską.
- Legacy 2.0GT przejeżdżające obok obok STi Gallery w Mitaka Tokio.
- GF8, ale STI. Coś czego u nas nie można było uświadczyć.
- BRZ tS, czyli poprawiony przez dział STI
- Piąta generacja Legacy w wersji 2.0GT.
- Impreza WRX STI, ale wersji tS. Wyróżnia ją kilka dodatków aerodynamicznych.
- W szczególności tylny spoiler jak w S206.
- I nie można było tak od razu? Takie światła wyglądają znacznie lepiej na GRB.
- Kolejny tS-ik.
- Na serwisie w autoryzowanym dilerstwie stało za to S204. O tej wersji napiszę kiedyś więcej.
- Jedyne w swoim rodzaju.
- Jak widać można mieć WRX-a GDA-A i serwisować go w ASO.
- I po serwisie. Spore zróżnicowanie modelowe.
- Impreza WRX STI MY 01 w perfekcyjnym stanie, ale z kiloma dodatkamia stylistycznymi.
- Tylko w Japonii. Subaru Exiga. Rodzinny, 7-osobowy crossover.
- A tu złapana w ostatnim momencie Exiga GT
- Najbardziej kontrowersyjna produkcyjna Impreza w historii. Casablanca, czyli retro stylówka.
- Pierwsze w historii Legacy GT-B z EJ25 i…
- …jego następca.
- Policyjne Subaru Legacy B4.
- Tego malowania i wyposażenia nie pomylisz z żadnym innym.
- W tym domu mieszkają Subarowcy. Pierwszy Forester STI SF5 i Stella.
- W Tokio stał i Levorg z dodatkami STI.
- Impreza WRX STI GRB z lotką nawiązującą do WRC.
- A na koniec S206, czyli wszystko co najlepsze w tej generacji Imprezy.
- I jeszcze fota od tyłu.