Zaznacz stronę

Korzystając z wolnej chwili zaczęliśmy przeglądać jeden z tegorocznych prezentów świątecznych. Ten do nas dotarł prosto z Japonii dzięki naszemu serdecznemu koledze z Japan Imports. Cały pakiet prospektów GC8, w tym WRX i WRX STI oraz absolutny rarytas, którym jest program Imprezy WRC i SWRT na sezon 1997. Na razie zaprezentujemy Wam pierwszy z nich – WRX MY94

Prospekt japońskiej Imprezy WRX z 1994 roku. Zawiera opisy wersji WRX sedan i Sport Wagon, Type RA oraz rajdowego sezonu w wykonaniu Subaru World Rally Team. Więcej o prospekcie przeczytacie jeszcze w podpisach do zdjęć.

Znaczek ?i? na grillu zdradza, że mino niemieckiej tablicy mamy do czynienia z autem z japońskiego rynku. Rejestracja N BR to nawiązanie do zmagań Subaru z torem Nürburgring.

Jak w każdym porządnym japońskim prospekcie muszą być technikalia, wykresy i zdjęcia podzespołów. Dane silnika i różnica w stosunku masy do mocy względem wersji Type RA, przeznaczonej do homologowania rajdowych aut.

 

 

Podsumowanie startów Subaru World Rally Team w sezonie 1994.

Jedna z najciekawszych stron: dodatki i akcesoria! Płyta pod silnik z logo Impreza, zegary do monitorowania pracy silnika czy radio…

…, ale największym sztosem jest nawigacja!

Kolorystka nadwozi i wnętrza. Wiedzieliście, że Type RA było dostępne w czerwieni?

 

 

 

 

Sport Wagon, czyli WRX w nadwoziu kombi.

Rok wydania (1994) i namiary na salon. Prospekt pochodzi z dilerstwa w miejscowości Gyoda, na północny zachód od Tokio.